Lucas Di Grassi No. 1 Hungarian Fansite
Site Info #

     

Hi Everyone!

 Az oldal a Virgin Racing versenyzjvel, Lucas Di Grassival foglalkozik. 
Nagyon sok vele kapcsolatos informcit megtallhatsz.

The website is dedicated to the Virgin Racing's Lucas Di Grassi. You can find here a lot of information of him.

Lucas, Um grande abrao boa sorte e muito sucesso pra vc!
Az oldal szerkesztje: Brigi 

The web moved: NEW Fansite

 
Lucas #
 
Gallery #


 
Links #

 

   
     
   
 

 
Login-Register #
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Chat #
 
Guests #

 
Hrek 2009
Hrek 2009 : Exkluzv helyszni lmnybeszmol Monacbl

Exkluzv helyszni lmnybeszmol Monacbl

f1csatorna.hu - Tagscherer Katalin  2009.05.31. 13:54

lmnybeszmol...ajnlom mindenkinek :)


Kollgnk bejrta a Monaci hegyeket, blket hressgek utn kutatva a Monaci GP htvgjn - tallt is prat kedvnkre.


Cstrtkn dleltt mg a forgalommal nem, csupn a parkolssal voltak kisebb problmink. Monaco utcin nem nagyon lehet parkolni, ugyanis helyhinnyal kzdenek. Tbbszintes parkolhzaik vannak a fld alatt, csak meg kell tallni ket, na meg lehetleg olyat, amiben van hely.

A megszokott menetrenddel ellenttben itt cstrtkn van a kt msfl rs szabadedzs, pnteken pedig a boxltogatsi lehetsg. A kaszinval szemben lv tribnre szlt az aznapi jegyem, amely a plya hts rszn van, gy - habr azt hinnnk ezen a plyn nincsenek tvolsgok - j 20 perces gyaloglsra volt szksgem, hogy ppen odarjek kezdsre. A tribn maga pontosan a kaszinra nzett, a plybl ennl kevesebb ltszott, de azrt nem volt rossz gy sszessgben. A krlttem lv hztetkn s erklyeken is sok volt a nz. Azon gondolkodtam, hogy a tribn tetejrl taln jobban tudnk fotzni, s senkit sem zavarnk. Felnztem, s mris ismersket lttam, hrom srcot, akikkel mr korbban a DTM-en, s pr F1 teszten is sszefutottam. Nmetorszgbl jttek, s mr sokadszorra vannak itt, gy nem tltttk az elz napjaikat a Francia Rivira berohansval, mint n. Aki esetleg arra vetemedne, hogy 3 nap alatt tegyen meg hasonl utat - tmegkzlekedssel - az mr most vesse el az tletet, mert lehetetlen ezalatt megnzni azt a sok szpsget.

Az edzst meglep mdon egyszer sem kellett lelltani, mert senki nem trte ssze az autt. Nyilvn gy az elejn kicsit vatosabbra vettk a figurt az j autval. Rubens Barrichello volt a leggyorsabb a Brawn GP autjval, de a legjobb ideje is b 2 msodperccel elmarad a ksbbi edzsek legjobb kriditl. Mgtte vgzett Felipe Massa a Ferrarival, s Lewis Hamilton az idn gyenglked McLarennel.

Amikor vge lett az els szabadedzsnek, elindultam a paddock fel, mert taln ez az egyetlen olyan plya, ahol az adottsgok miatt kzel lehet kerlni a csodaptmnyekhez, krbe lehet jrni ket tbbszr is, s sok piltt, ex-piltt, csapatvezett s hressget ltni. Az tlezrsok s elterelsek miatt majdnem egy rmba telt, amg odartem, hegymszssal, liftezssel. A dlutni visszatrsi tervemet ezennel kihztam a tennivalk listjrl. Lttam eleget ezen a tribnn, fnykpem is sok van, majd nzeldk mshol.

A paddock-nl a jelenlegi piltkon kvl Jacques Villeneuve s Mika Hkkinen s David Coulthard voltak a korbbi pilta ltvnyossgok. Mika a kisfival, Hugval kzen fogva rkezett, az j bartnjt nem lttam velk. Sokan a Red Bull Energy Station fel vettk az irnyt, ahol tapasztalatbl mondom, remekl fznek. Mind a ngy piltt lttam, akiket krlvettek a rajongk. Franz Tost (Scuderia Torro Rosso vezetje) s Christian Horner (Red Bull vezetje) a kevsb npszerek kz tartoztak, mert a tmegben is zavartalanul kzlekedtek, senki nem ismerte fel, vagy lltotta meg ket. Ugyangy jrt a Red Bull j tesztpiltja Brendon Hartley, vagy a Formula Renault 3.5 szriban versenyz spanyol Jaime Alguersuari, akivel a Race of Champions gln tallkoztam tavaly Londonban.

A mdia s a tmeg figyelme Bernie Ecclestone fel irnyult, aki a FIA motorhome eltt beszlgetett tbbekkel is, majd az egyre npesebb tmeg miatt visszahzdott a kamion belsejbe. Most lttam elszr lben, s mondhatom kicsit alacsonyabb mg annl is, mint gondoltam. Ksbb a Force India vezr Vijay Mallya is kvette egy megbeszlsre. Rajtuk kvl az operatrkkel fel-al rohangl, szorgoskod TV-s riportereket is lttam, kztk a magyar, a nmet s a holland RTL munkatrsait. Ilyenkor sok a munka, de szerencsre a motorhome-ok bejrata mellett mindenhol ki vannak helyezve az interjidpontok, gy elre lehet egyeztetni a tervet, ellenttben a tesztek mdia kiszolglsval, ahol jrszt csak pletykkbl lehet rteslni egy-egy csoportos interjrl, vagy csak az interj utn tudod meg, hogy egyltaln volt.

A kt edzs kztti id htra lv rszt ezutn a Red Bull eltti stgen tltttem, ahol sszetallkoztam egy csapat magyarral F1 rajongval. A fik a piltkra, vagyis alrsaikra vadsztak, a lnyok inkbb a Rivira azrkk vzre lettek volna kvncsiak ezen a meleg napon. Velk beszlgettem, s megtudtam, hogy kisbusszal rkeztek, s straznak. Ilyen pnztrca-kml megolds is van teht, hiszen a szlls s repljegy rak a Monaci nagydj ideje alatt a dupljra emelkednek. A hsg ell vgl bemenekltem egy tterembe, ahol nagykpernys TV-n a hvsben nztem vgig a msfl rs szabadedzst, s vgre egy kiadsat ebdelhettem is. A pihens jt tett, erre kaptam egy jabb krhz a paddock krl. Ekkor vettem szre, hogy szpen sikerlt legnem. Nem szmtottam ilyen hsgre ugyanis.

A legtbb piltt lehetett ltni hosszabb-rvidebb idre, s a siktoz tmeget kvetve mg Felipe Masst is. Kimit szoks szerint nem sikerlt megpillantani egsz htvge folyamn. Mark Webber amint kilpett a Red Bull motorhome-jbl, rgtn felpattant a rollerjra, s elgurult a boxutca fel. Egy kitart rajong egy ideig futott mellette, mr azt hittk a vzben landolnak, de vgl feladta, s visszastlt, Mark pedig tovagurult. Volt pr kitart autgrammvadsz, olyanok is akadtak, akik csak ezrt jttek el, esetleg a cstrtki edzst megnztk, de onnantl csak a hressgekre hajtottak. Valamelyik nap megkrdeztem egyikket, hogy mennyit sikerlt sszegyjtenie. A vlasz 30 volt, de mg messze nem volt vge a napnak.

Mivel Nico Rosberg volt a leggyorsabb a msodik szabadedzsen, a vele ksztett interjra alig sikerlt sszeprseldnik a mdia kpviselinek, hogy elfrjenek. Kazuki ppen akkor rkezett, s a paravn mgtt osont el a motorhome-ba, kicsit meg is lkve a paravnt, hogy szndkosan vagy vletlenl, azt ki tudja (Kazuki a 9. helyen vgzett). Meg sem prbltam fotzni, mert a kerts s a Nico-t krlvev riporterek s operatrk miatt ez lehetetlen volt.

Egyre nagyobb lett a tmeg, a piltk pedig inkbb a hts utakon kzlekedtek, hogy nyugodtabban tudjanak koncentrlni, s elkerljk az autgramm-vadszokat. A kt McLaren s a kt Renault piltt is csak a paddock hts rsznl lttam aznap. Ugyanitt, a Williams kamionja mgtt maga Sir Frank Williams adott interjt pr kivltsgosnak. Bernie Ecclestone-t lttuk ksbb, amint besegtik egy elegns motorcsnakba, amivel valsznleg az egyik nagyobbacska jachtra mehetett, trgyalni. Nekik – gy tnik – a htvge csak a trgyalsrl szlt. A httrben lv feszltsget lehetett rajtuk rezni.

Pnteken dleltt kirndulni mentnk a krnyken, dlutn pedig Monaco-ba a boxltogatsra. A szoksos parkol keres krutunkon Nick Heidfeldet lttuk egy motoron, a versenysisakjban, amint ppen valami reklmfilmet vagy hasonlt forgattak. A plya mr nem volt lezrva, gy autkztunk egy kicsit rajta s ismtelten parkol-keresssel mlattuk az idt, akaratlanul. A boxutca ltogats 2-6 rig tartott, bejutni pedig csak szombati vagy vasrnapi tribnjegy felmutatsval lehetett, ezrt a szoksos hungaroringi szardnis dobozhoz hasonlatos tmegnyomor elmaradt.

Belpve rgtn meglep sokasg llt a Brawn GP eltt, mg emlkszem a korbbi vekre, amikor pr rajongn – s rajtam – kvl ms nem volt kvncsi a Hondra, meg gy sszessgben a hts fertlyra. Most meg ott, s a boxutca msik vgn, a Ferrari hza tjn volt a legtbb nzeld. A Red Bull j dupla diffzorra is kvncsiak lettnk volna, de a box gumikkal, aero elemekkel, emberekkel el volt barikdozva. A Williams csapat hamar letakarta az autt, s mr csak kt r lldoglt eltte. A magyar szponzor logja mr felkerlt a paravnokra is, br a motorhome oldaln nem talltam meg.

A Force India csapatnl az ismersk beinvitltak, s egy vezetett trn is rsz vehettem a boxban. A lenti rszen volt a kt aut s a harmadik garzsban a motorok s a vltk. A fenti rszen a karosszria elemek, szrnyak, orr, csavarok s egyb alkatrszek, valamint a mrnkk csrgtek sok-sok szmtgp eltt. Az emelet boxutca felli rszn a monitorok lltak, melyek a norml plykon a boxokkal szemben, az t msik oldaln sorakoznak. Itt helyhiny miatt kell gy berendezni a dolgokat, ms plykon az emeleti rsz helyett oldal irnyban van lehetsg a terjeszkedsre. A boksz mgtt egy kis terlet volt mg a gumik szmra, ezutn mr ott llt a kerts s a plya. Fentrl remek lelts volt a clegyenesre s a boxutcra is. Ezutn az autkat is megnzhettem, majd megkszntem az idegenvezetst s visszatrtem a nzi oldalra.

Vrtuk, hogy mikor lesz az idn mr ktelez autgramm oszts, de vagy lemaradtunk rla (nem kezdsre rkeztnk), vagy sose volt, mivel csupn Mark Webber-t lehetett ltni a piltk kzl, s is civilben volt, s gyorsan elosont. Csalds volt ez, hiszen nhny pilta azrt ki szokott jnni ilyenkor, vagy legalbb krbe nz a sajt hza tjn. Most nem gy trtnt, biztosan kihasznltk a szabadnapot, s valamelyik jachton stkreztek, vagy vsrolgattak, autkztak.

A csapatok azrt kitettek magukrt, s boxkills-gyakorlsokkal szrakoztattk a tmeget. Ami persze nekik kemny munka, de a nzk szmra hatalmas lmny ilyen kzel kerlni, s ltni ahogy dolgoznak, no meg persze a csillog-villog Forma 1-es autk ltvnya is fantasztikus. A Torro Rosso, McLaren, BMW, Force India, st mg a Ferrari is gyakorolt, a piltk szerept persze egy-egy szerel vette t. Gyakoroltk az orrcsert s sokszor egyms utn a kt zemanyag tltcsvet hasznltk, nyilvn azt szimulltk, hogy mennyi idvesztesg, ha az egyik vletlenl nem mkdik. A Force India csapatnl Adrian Sutil mrnke figyelte az emeletrl a csapat sszehangolt munkjt.

A domboldalon Fernando Alonso szurkoli pakoltk ki hatalmas zszlikat s a spanyol versenyzt ltet transzparenseiket. A szkek is mr szp szmmal sorakoztak a domboldalon, ahonnan a boxutca jl belthat. Az autkat kzben folyamatosan hoztk mrlegelsre a szerelk. Amelyik csapat mr befejezte mra a munkt, azok lassan elhagytk a boxutct, csak egy-kt r maradt ott.

Hat ra utn nem sokkal elkezdtk kiterelni az embereket, akik mg elnzeldtek volna egy j darabig. tstltam a paddock krnykre, amelyek mellett a hatalmas csodajachtok parkoltak, s ott nzeldtem. Tallkoztam a tbbiekkel, s visszasiettnk a parkolba, mely mr ppen bezrni kszlt. Elbcsztunk ht egy rvid idre a fnyes Monactl, ahova mg aznap este visszatrtnk.

Vacsora utn visszamentnk a plyhoz, ahol hatalmas bulikat rendeztek lpten-nyomon. Nappal is volt sok luxusaut, de gy estefel mg tbbet lthattunk, nem gyztk kapkodni a fejnket. Fesztettek benne a millirdosok, s gyet sem vetettek az ket fotzkra, hiszen mr biztosan megszokhattk. A hres „La Rascasse” tterem – most inkbb disco – volt a legltvnyosabban kivilgtott, s glyalbas tncos lnyok is hvogattk az arra jrkat. A „plya” ezen rszn mg sok klnbz br volt, mindez kzvetlenl a kivilgtott boxutca „alatt”, ami remek hangulatot klcsnztt gy sszessgben.

Kezdtem megrteni, hogy az itt lakk mirt is kltznek el a futamhtvge idejre. Nem, nem az autk zaja miatt, hanem az jszakai mulatsgok hangereje miatt. A mlynyom majd kivitte a flem s a szvem is a tc-tc alapjn dobogott mr. Ennyi elg is volt, a F1-es autk hangjt fl mterrl is elviselem, de az ilyen zajokat nem szvlelem annyira, ezrt inkbb a „paddok by night” fel vettem az utam. A kivilgtott ltestmnyek mr teljesen resek voltak, a bulit korbban befejeztk – mr ahol volt – mert a msnapi munka miatt nem akartak ksn lefekdni. ppen ezrt szerelket sem nagyon lehetett ltni a sokadalomban, mindssze egy ismerssel tallkoztam a Red Bull-tl, aki ppen hazafel tartott a robogjn, s mondta, hogy elege van a banzjbl, ideje lepihenni. Robogval persze sokkal knnyebben lehet kzlekedni, a piltk is sok esetben ezt a megoldst vlasztottk. A paddock itt radsul elg messze van magtl a boxutctl, a Bridgestone terlete pedig mg ennl is messzebb – a kikt vgnl. Szegny gumit szllt kollgknak megvolt a napi kilomtere.

Az autt a clegyenesben parkoltuk le, visszafel ott csorogva a Brawn GP skt jjelirvel beszlgettem, aki rlt a trsasgnak. Hazafel n voltam a sofr, gy elmondhatom, hogy vezettem a Monaci F1es plyn.

Szombatra nem vettem jegyet a borsos rak miatt, gondoltam elnzeldk a krnyken. Felmentem a hercegi palothoz, de onnan sem lehetett ltni a plyt, mert lezrtk azt az lljeggyel rendelkezk rszre. Mivel a kisebb hegymszs a tz napstsben elgg kimertett, meglltam krlnzni s kifjni magam. A palota harangjai amint 11-et tttek, beindtottk a motorokat a harmadik szabadedzshez. Kicsit odbb stltam, s vgl egy bf teraszrl nztem az edzst. Az autk elg messze voltak, de szp volt a kilts, s a plya nagy rsze belthat volt, az autk hangja pedig zene fleimnek. Az autk felismerse sem volt egyszer, a piltkat kitallni pedig lehetetlen volt. Szerencsre egy nagykpernys TV segtette a kitallsdit. Dlutn inkbb GP2-vel kapcsolatos lmnyek kvetkeztek, mely ugyan kevsb csillog, de annl rdekesebb vilg.

A sznetben lestltam, hogy megkeressem a GP2-es paddock-ot, mert fogalmam sem volt merre bujklhatnak. Akiket megkrdeztem a szria fhadiszllsnak holltrl, azok is csak a vllukat vonogattk. Korbban kapott irnymutatsok alapjn elindultam a F1-es paddockkal prhuzamosan, csak egy szinttel feljebb a hegyen, s kt alagttal ksbb meglttam egy emeletes parkolhz-szer valamit, ami eslyes volt, hogy a GP2-es csapatokat rejtegeti. Igazam volt, ahogy kzelebb rtem, az ablakon be lehetett ltni, s megpillantottam a hatalmas kamionokat s az ideiglenes boxokat, s magukat az autkat is. Flig krbe lehetett stlni az ptmnyt egy keskeny utacskn, melynek a msik oldaln egy korlt s a sziklafal volt csupn. Tbb helyen is be lehetett nzni, s ltni, ahogy dolgoznak a szerelk. Sokkal kevesebben voltak, mint egy F1-es boxban, ksbb, mint kiderlt 13 ember dolgozik az egyik csapat 2 autjn, sszesen… Br a belptets nem volt olyan szigor, mint az F1 paddocknl, azrt az r nem engedett be. Szerencsre sszefutottam egy ismerssel, aki a Renault tesztcsapatnl is dolgozik, s szlt pr szt az rdekemben az rknl.

Beltem a piltk s csaldtagjaik kz az tkez rszbe, ppen akkor rtem oda, amikor elkezddtt a F1 idmr edzse. Pr GP2-es pilta innen nzte az esemnyeket, a tbbiek a szerelikkel egyeztettek vagy pihentek, hiszen az idmr edzs utn nem sokkal k kvetkeztek. Pastor Maldonado s trnere mellett ltem egy darabig, de amikor elkezdtk sorban kitolni a GP2-es versenyautkat, n is elindultam vissza a plya fel. Meglltam ott, ahol a GP2-es autk vrakoztak, pontosabban a Fat Burner Racing Engineering csapatnl (micsoda nv…), ahol a csapat egyik tagja egy fiatal spanyol lny volt. Szba elegyedtem vele, s beszlgets kzben kiderlt, hogy mrnk, s kt ve van a szriban. Hamarosan megjelent Lucas di Grassi, a brazil tehetsg, aki tavaly novemberben tesztlehetsget kapott az akkor mg ltez Honda F1-es csapattl. Mivel nem sikerlt F1-es szerzdst alrnia, visszatrt a GP2 szriba, ahol tavaly 6 futamot kihagyva (ksbb csatlakozott a csapathoz) is harmadikknt vgzett sszestsben. Egyik kldetsem a htvgre egy nvre szl alrs beszerzse volt bartnmnek, aki valsznleg legnagyobb rajongja, legalbbis Magyarorszgon. Sikerlt is elcspni, br eltte vacillltam vajon j tlet-e a futam eltt zavarni, de aztn gy dntttem most van lehetsgem, akkor most krek.

Mg megvrtam, amg a szerelkkel sz szerint legurul az aut a lejtn, a plya fel, majd beltem egy j kis ebdre, hogy kzben nzzem a futamot. Itt azrt tbb koccans volt, a Renault tesztpiltja hatalmasat bukott, s csoda, hogy p brrel megszta.

Visszatrtem a paddock s a jachtok krnykre, ahol Adrian Sutil rajongkkal tallkoztam. sszesen hszan jttek Nmetorszgbl, hogy kedvencket lben lssk versenyezni. Mivel n is Sutil rajong vagyok, beszlgettem velk, s csinltunk kzs kpet is. Egyen-szerelsben voltak, egyikk fejfedjn egy kismret kzzel, sufniban sszeeszkblt Force India versenyaut volt. Ezt ksbb Adriannak is megmutattk, s al is rta nekik. Mindegyikkkel beszlgetett, csinltak sok-sok kzs fott. Nem alakult ki krltte olyan nagy tmeg, mint egy nagycsapat piltjnl, de azrt j volt ltni, hogy ennyi rajongja van, s nem vagyok egyedl.

A paddock krli szoksos sta sorn az idmr edzst megnyer Jenson Button s a Brawn GP eltt llt a nagy tmeg, s Jenson tvolltben bartnje prblta helyettesteni a piltt, s pzolt mindenkinek, radsul autgrammot is osztott, na ekkor tovbb is indultam. Lewis Hamilton ccst fogtk kzre, s kzs fotkat csinltak vele, szegnynek meg nem volt hov meneklnie – de akarta, mirt nem a paddock rszen bell stlgat?! Ksbb megjelent Jenson, s mindenki t akarta. Hamarosan John Button is elkerlt, gy lassan az egsz Button famlit kipiplhattuk.

Hazafel Nelson Piquet jtt szembe egy robogn, csak a sisakjrl ismertem meg. Sikerlt forgalommal szemben bekanyarodnia egy kis utcba, mely mutatvnyt a rendr egy hangos fttyszval szrevtelezte. gy ltszik a plyn kvl sem megy neki a vezets.

Vasrnap reggel a ht elejn beharangozott esfelhknek szerencsre nyoma sem volt. Ez Monacban ltalban egyet jelent egy unalmas versennyel, amit szerintem a TV nzk meg is kaptak. A helysznrl azonban teljesen ms az lmny, megvan a maga hangulata.

A tribnk helyett ms formt vlasztottunk a futamnzsre. A htvgn nztem mr a F1-es autkat tribnrl, TVbl, hegytetrl, gy most az erklyes verzit is leteszteltem, melyre ms plykon nincs lehetsg. Reggel a Formula Renault szria hangjra rkeztnk Monte-Carlba. A verseny vgn a tvolbl a brit himnuszt hallhattuk, ekkor mg csak sejteni lehetett, hogy a F1 futam utn is ugyanazt a kazettt kell a szervezknek betennie (az mr nem is meglep, hogy a reggeli Porsche SuperCup szria versenyt is egy brit pilta nyerte).

A versenyzi pardn elg gyorsan elhzott a kamion, de azrt sikerlt pr rossz kpet kszteni s mg integetni is. Miutn finnl kiabltam, a kpeken ltszik, amint a kt finn ppen rm nz. Nos, csupn azrt kiltoztam finnl, mert valaki „helyett” kellett kszntenem Kimit, aki ezek utn joggal, de tvesen felttelezhette, hogy a rajongja vagyok. A kamion aztn mg egyszer lassabban eljtt elttnk, de akkor mr sajnos resen.

Nha a TV nyjtott benne segtsget, hogy megtudjuk kivel mi trtnt futam kzben. Jenson Button biztosan vezette s nyerte a versenyt, Barrichello-val a nyakn, aki mr rajt utn megkaparintotta Raikknen helyt. A nagy csalds a BMW s a Toyota htul kullogsa volt, akik nem tudtak elrbb lpni. Mindssze ngyen kerltek kzelebbi kapcsolatba a korlttal: Nelson Piquet, akit Sebastien Buemi tolt ki a jtkbl, Heikki Kovalanien s Sebastian Vettel egymstl fggetlenl trtk meg az autt, s Kazuki Nakajima, aki az utols krben vesztette el uralmt az aut felett (10. helyrl esett ki). Az kiesst nem lttam, csak azt, hogy a futam vgn egy Williams „lg a levegben”. A daru emelte ki ppen a plyrl, tlnk nem messze. Mivel Nico Rosberg ppen akkor haladt el elttem integetve (6. helyen vgzett), gy derlt fny a repl aut piltjnak kiltre. A negyedik helyen Felipe Massa rt clba, gy mindkt Ferrari vgre befejezte a futamot, radsul pontszerz helyen. Lewis Hamilton a szombati auttr idmr edzs utn mindssze a 12. helyen rt clba.

A futam utn egy j flrs gyalogls kvetkezett, termszetesen a paddock fel, radsul tmeggel szemben, akik mind a plya fell mentek, s nem pedig fel. A boxutcba bejutsi tervet a biztonsgi rk meghistottk, mert nem akartak beengedni mg a futam utn sem, gondolom, hogy a pakols zavartalan legyen. gy ott csorogtunk egy darabig, s nztk a versenyautkat, melyek vrtk, hogy a csapatok tagjai visszatoljk ket a boxba, vagy a kamionba.  Nick Fry s Adrian Sutil is rm ksznt, s mg mosolyogtak is. Fry rmt megrtem a Brawn GP ketts gyzelme utn, de Adrian nem jutott elrbb a 15. helynl. Nelson Piquet-et megint lttam, egy csnakbl szllt ki a bartnvel, aki lehet, hogy a futam vgt mr egy jachtrl nzte, miutn Seastien Buemi kzbenjrsval mr a 11. krben kiesett.

Lewis Hamilton is robogval igyekezett valamerre, mg Heikki Kovalainen s Mika Hakkinen egy csnakra vrtak a parton, majd hagytk el vele a paddockot. Peter Sauber-t is lttam tvozni, majd lassan mi is tvoztunk.

A boxutca mgtt lttuk, ahogy a csapatok mr nagyban pakoltak, a kamionok is ott lltak sorban. A kamionsofrk tbbnyire ugyanazok, mint akik a tesztekre hozzk a felszerelst, gy ismertk egymst, s vltottunk pr szt, de nem akartam feltartani ket a munkban. Tallkoztam egy kedves ismerssel, aki most ppen a Williams szolglatban llt, de a Force India htizskja azrt ott lgott a vlln. Beszlgettem azokkal a szerelkkel is, akikkel mg 2006 Monzban ismerkedtem ssze. Krdeztem is tlk, hogy maradt-e esetleg a magyar energia italbl, amit megkstolhatnk, mert mg sosem ittam. Megnzte a htben, de azt mondta olyan npszer volt, hogy mr elfogyott. gy kaptam vigaszdjknt egy dobozos klt.

Zrszknt gratulltam a Brawn GP csapat egyik tagjnak a ketts gyzelemhez, elvgre az rdeme is. Lassan elindultunk a vastlloms fel, bcst intve a csillog-villog Monacnak, ami nem is annyira elrhetetlen, mint amilyennek tnik. Nagyon sok magyarral tallkoztunk, sok magyar rendszm autt lttunk, ami azt jelenti, hogy van rdeklds a legnpszerbb F1 nagydjra, mely taln az egyetlen, ahol ennyire kzel lehet jutni a piltkhoz; s annyi csodaautt lehet ltni, hogy csak gyzzk szben tartani a klnbz tpusokat.

 

Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!